W listopadzie 2019 roku zadebiutowała platforma Disney+ za którą stoi oczywiście The Walt Disney Company. Po niespełna 3 latach funkcjonowania (nie w każdym regionie świata) Disney przegonił Netflixa i może pochwalić się największą liczbą subskrybentów.
Rozkład sił na ten moment prezentuje się następująco – Disney (czyli Hulu, ESPN+, Disney+, Hotstar) liczy już 221,1 miliona użytkowników, natomiast Netflix 220,7 miliona. Dla tego drugiego nie jest to raczej dobra wiadomość, jeśli weźmiemy też pod uwagę liczne grono subskrybentów, którzy odeszli od platformy w ostatnich miesiącach. To zdecydowanie nie jest najlepszy czas Netflixa.
Disney+ z reklamami
Razem z informacją wejściu platformy na podium, dotarły do nas informacje na temat nowej oferty cenowej. 8 grudnia tego roku, zostanie uruchomiona wersja Disney+ z reklamami. Na godzinę oglądania przypadać ma około 4 minuty reklam, zawierających 15- i 30-sekundowe spoty. Wersja z reklamami ma kosztować $7,99 na miesiąc. Natomiast wersja bez reklama, która będzie się nazywać Disney+ Premium wyniesie $10,99 miesięcznie oznacza to wzrost o 3 dolary. Wydaje się, że Disney+ przegonił Netflixa dość szybko. Dajcie znać w komentarzach co tym myślicie.
Na Disney+ zadebiutował kilka dni temu film Prey. Zapraszamy do naszej recenzji! TUTAJ